Gewoontedier wordt wildebras

DUBAÏ

Loop ik dan; bak fruit in m'n linkerhand, telefoon in de rechter, op weg naar een flinke vermoeidheid, naar flink naar de gedver zijn, naar 'nu even niet'. Er valt een druif op de grond. Vertwijfeld kijk ik er even naar, om 'm vervolgens in de mond te stoppen. Nog nooit heb ik het ergens zo zien glanzen als op het vliegveld in Dubaï.

De vlucht van Amsterdam naar Dubaï was goed. Met de tranen van het afscheid nog in mijn ooghoeken (ben eigenlijk niet zo stoer, hoor), stapte ik de waanzinnige A380 in. Wát een ding. Ik wil er ook 1. Pap? Naast me zat een leuke vrouw met haar jonge dochtertje. Tijgernoten en colakauwgom gedeeld, gekletst en vervolgens ssssshht... Wonder Woman kijken.

Na met m'n modderpoten 26 rondjes te hebben gestampt over de oogverblindende vloeren, heb ik nog steeds een houten kont. En toch nog heeeel veel uurtjes te gaan... :( ik kan er niet omheen, maar zie zwaar op tegen de volgende vlucht. Ik ben de middelste van 3 stoelen, bij de vleugel, in spijkerbroek en tot overmaat van ramp heeft de vorige maaltijd indruk gemaakt op m'n maag. Als ik deze lucht niet snel vrij kan laten heb ik geen vliegtuig nodig oM op te stijgen...

Noujaaaaaaaa de letter M op Mijn toetsenbord doet het niet Meerin het klein. Opeens. VreeMd.

SINGAPORE

Kleine Mensen. Mini. Dat. En verbazing over Medereizigers die direct gaan zitten of liggen op het vliegveld. Van uitstappen tot weer instappen was Mijn enige zitMoMent op de wc.

BRISBANE

EINDELIJK...... Bij aankomst mag iK Meteen even opzij. Ohoooooooooh..... Tassen door een apparaat. "What's that?" "Stroopwafels." "What?" "Stroopwafels." "Meat?" "No, you want one?" "No, you're good to go, mate."

Dat pakje stroopwafels van 12 stuks had ik, heel aardig, heel sociaal, heel vriendelijk, meegenomen voor de eerste werkgever. Klein uurtje geleden geopend, want de winkeltjes zijn nog dicht hier. En nu zitten er nog 3 in. Oeps.

Zit toch een partij in te kakken. Tijd om een bank op te zoeken. Het is hier 3.38 's nachts op dit moment.

Tot slot, kan iemand mij vertellen hoe ik op de IPad gewoon enter doe, in plaats van meteen een regel over te slaan? De kleine m doet het wel weer.

Reacties

Reacties

Mama

Opluchting. ... onwerkelijk dat je daar zit... maar ga vooral genieten. En zouden ze in een land waar zoveel Hollanders zitten, écht geen stroopwafels hebben...???

Führer

Zet 'm op daar Killerbonkie. Na al die jaren schrijf je nog steeds zo leuk, dus ik blijf lekker mee lezen?

Maxi-Me

Super trots op je!
Go, go en go...
Heb elke vlucht online gevolgd.
Trust en doe je ding Mini-Me! Bedoel kanjer!
Ontdek de plaatsen en keep us posted.
Cheers P.
JB te A a/d R ???

jeff

Dus wat zijn jouw plannen jaar in Australië ? Ik ga volgend jaar x tijd weg naar Amerika en Azië.

Wietske

Geweldig dat je dit al gehad hebt. Fijn al iets te horen. Op naar de volgnde mail.
Vol spanning volg ik nu jouw leven. Lieve schat veel groetjes Oma.

Elise

Geweldig! Wat een reis joh. Wel fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Ik ga nu je Snap bekijken die binnenkomt terwijl ik dit typ. Byeeee schat! ?

Ti

Vermoeiende reis. Maar straks heerlijk uitrusten in Noosa. Wat zal je daar naar uitkijken! Nog heeeel ff doorbijten.
Dikke X
Ti

Aukina

Oooh wordt helemaal moe als ik je snapchat zie, maarrrrrr je bent r, ben zoo benieuwd waar je tercht komt, kun je foto's plaatsen of moeten we al wat fotoruimte doneren ? Succes met t laatste stukje reis ??

Pancake

Haha geweldig stukkie tekst, precies jij, favoriete weirdo. Blijf je zeker volgen
I'll.keep.you.in.the.gate.?

Bolle

Succes op je verdere avonturen dikzak! Naar de sterren en daar voorbij! Ik
Blijf lekker veilig op de wc lezen wat hier voor moois komt te staan :)

Bolle

Rechtsonderin je toetsenbord staat return. Geen dank.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active