Dingen die ik al verloren ben

STOP.

Ben je woonachtig te Alphen aan den Rijn, heb je onlangs een BOA te kakken gezet en is je naam Jan Buining? Dan is deze blog niet geschikt voor jouw ogen!

Leuk hoor, al die verhaaltjes, maar Sanne zou Sanne niet zijn als alles gaat zoals het zou moeten gaan. Dus hier mijn tot nu toe verloren voorwerpen:

- Portemonnee (lag uiteindelijk nog bij de bakker)

- Creditcard (lag nog in de kroeg)

- Bidon (niet meer teruggevonden)

- Hoed (was achter de schuur in het gras gevallen en blijven liggen tijdens onwijze regen)

- Bril (bleek gewoon in m'n tas te zitten)

- Bril opnieuw (nog in het hostel)

- Rijbewijs (ligt al op het politiebureau in Sydney)

- Australische creditcard (nieuwe al aangevraagd)

- Ipod (mijn kindje!!!!! Niet meer teruggevonden. Dit is echt het ergst van allemaal. Ik zit zeker nog een paar weken in een slopend rouwproces)


Wordt vervolgd...

Reacties

Reacties

Maxi-Me

Een teken van leven.
Ik zal nix lezen ?
Daahaag Mini-me ?

Mama

Tja....
Heb je je neus nog....? ?
Xxx

Wietske

Gelukkig je bent er nog. Hoe is het om naar de wedstrijd te gaan ? Elke dag ,denk ik , wat fijn voor jou om daar te zijn.
Lieve schat groetjes Oma.

Ti

Whahahaha! :)

Annet

Gelukkig je bent nog normaal :)

Aukina

Lekker ding ben je toch

Elise

Maar..... lagen er ook nog amandelcroissants bij die bakker??

Bunnik

Kom maar door met dat vervolg!! ?

Harm

????????????

Mama

*schud het hoofd en glimlacht vanwege het gevoel van herkenning*
Goed bezig meidje! ?
Gevalletje erfelijke belasting...???
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active