Nog een klein beetje Noosa

Ik opende mijn dingen-opschrijf-boekje-bij-gebrek-aan-wifi want ik was van plan iets op te schrijven omdat ik geen wifi heb. Zag ik tot mijn blijde verrassing dat ik nog een stukje over de eerste ochtend in Noosa had opgeschreven maar niet in Strikjeveters had gezet. Dus, bij deze, vindt de familie vast interessant;

"Het is onderhand bijna 9 uur s' ochtends en ik heb me er toch al een wandeling op zitten! Ik zat om iets over half 6 al buiten en zag een interessant pad in de verte. Die wilde ik bewandelen. Gelukkig was Floris ook al wakker en besloot mee te gaan. De paden en wegen die we beklommen bleven maar stijgen. Onderweg hoorden we... een kookaburra!! Wauw! 'The laughing bird' zit ons gewoon keihard uit te lachen. Prachtig. We kwamen uit bij een schitterende viewpoint en besloten een random pad in te slaan. Terugklauterend lopen we langs de mooiste villa's en dikke spinnen. Bij een bakkertje haalden we wat water. Alleen water. Echt waar. Geen almond croissants ofzo :)."

Dus dat. Geen enkele ochtend is verloren gegaan. Voor 6en maakte Floris me (niet al te zacht) wakker om te wandelen. De eerste ochtend zijn we 2 uur onderweg geweest, de tweede ochtend 4 (!) uur en de derde gingen we met 5 man, op zoek naar koala's in National Park. Niet gevonden overigens. Pokkebeesten. Wel veel plekken waar brand is geweest. Bizar, maar zelfs dat heeft een hele eigen schoonheid. En echt, zo vroeg was Noosa echt op haar mooist, rustigst, schoonst, koelst. Blablabla, gepraat over schitterende natuur blabla. Heerlijk.

Reacties

Reacties

Maxi-Me

Ga door!
Meer berichten!
Check!

Mama

Sporrrrrrtief! Heerlijk om te lezen... xxx

Wietske

Lieve Sanne , wat een mooie beschrijving van je wandelingen.
Lieve schat . Groetjes Oma

Aukina

Leuk Sanne!! Ik word wel nieuwsgierig naar wat beeldmateriaal ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active